Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, November 8, 2013

Playboy Itu Suami ku Plak Dah..

Semalam dah selamat tamat Love You Mr Arrogant.
Tapi aku sempat tengok sekerat jalan je.
Semuanya jasa Mr Arumugam aku tu la.
After lunch semalam aku Wassap dia nak ajak gi makan steamboat.
Tapi dia tak nak. Alasannya malam tu nak kayuh basikal.
Ok la. Kan 9hb ni katanya nak join program kayuhan apantah kat Shah Alam.
Disebabkan aku taknak tanggung malu sebab lakiku kayuh 1km dah pancit tu yang aku support tu.
Lepastu kena habiskan kayuhan (30km) dalam tempoh 2 jam baru berpeluang untuk dapat nombor untuk cabutan bertuah.
Lagilah aku bagi semangat suh dia berlatih tiap tiap malam.
Kalau dapat cabutan bertuah, hadiah tu aku chop dulu.
Dia kena setuju ngan syarat tu, kalau tak aku pancitkan tayar beskal dia.
Terus berangan nak join program tu. Nasib kau la bang. Wakakakakah!!!
Lagipon aku pon nak tengok LYMA aku tu.
So aku pesan suh tapaukan aku Bihun Celup (orang ganu panggil bihun sup)
Tapi sebab aku risau kemungkinan aku terlupa ke apa, aku dah rekod siap-siap.
Nasib la umah ada Astro PVR.
Tapi kalau tak rekod pon aku leh layan kat tonton.my je pon.
Banyak je kemudahan sekarang.
Tak yah nak gelabah sangat lah padahalnya.
Cuma keinginan untuk tak jadi manusia ketinggalan zaman  tu yang saja buat gelabah tu. Gedik je lebih.
Dan dalam kul 6.45p.m lakiku telefon, katanya dia dah termasuk lorong nak balik rumah.
Lupa nak singgah beli makanan aku.
So dia ajak makan kat kedai je.
Dia pon teringin nak jugak katanya.
Betul firasat aku. Memang takdenye aku dapat tengok LYMA time time tu.
Tapi kat kedai pon diorang pasang cerita tu.
So dapat la tengok walaupun dialognya macam dengar tak dengar je.
Tapi potong stim la tengok sekerat sekerat.
Balik umah lepas makan citer lom habis.
Tapi malas nak layan sebab dah rekod kan.
Lakiku pergi kayuh beskal dalam kul 9.30, aku pon layan la LYMA sorang-sorang.
Ok la. As per expected la kan.
Dah nama pon citer melayu.
Hero heroin sure la bahagiakan.
Lepas ni citer yang ganti LYMA ni pon adaptasi novel jugekkk.
Aku nak tulis novel gak ah camtu. Mana tau novel aku orang amik jadi filem teruskan?
Berangan tak nak kalah orang tua ni.
Tajuk citer tu ialah “PLAYBOY itu suamiku” plak dah.
Kenapa tajuk novel sekarang semua nak remaja je.
Dah tak romantika de amor macam zaman aku dulu.
Ombak rindu la, Kau milikku la, Cintaku di bahan pohon sakura la (ada ke novel ni? Hentam saja la. Janji bunyi jiwangkan.)
Ok ok aku paham..tu maknanya aku dah tua. Titik.
Aku terima hakikat itu. Tapi tetap nak layan jugak drama cintan cintun remaja.
So kita tengok best tak citer PIS tu nanti ye.
Kot sape ada novel PIS ni, nak let go murah-murah bagitau la.
Nak juga aku baca. Malas la nak beli baru.
Takut jadi macam novel Jodoh Itu Milik Kita.
Beria beli, sebab starting cerita macam best je.
Skali hmmm…malas nak komen. Below my expectation.
Citer tu kat astro mustika pon aku rekod je. Pastu layan time lunch hour.
Scene yang tak best aku laju-lajukan.
Banyak je aku nak komen pasal citer tu.
Tapi malas la. Naik bosan korang baca kemerepekan aku plak.
Ok la. Stop sini dulu. Next time story lagi.

Bye.

No comments: