Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, November 7, 2013

Love You Mr Arumugam..Opps!!! Arrogant la

Korang layan tak drama kat tv3 tu?
Aku tak layan dari first episode.
Mungkin sb tak pernah baca novel tu.
So tak excited sgt la once tau dah di adaptasi ke drama bersiri.
Kalau tak silap aku start follow cerita ni masa zara sakit kaki.
Then scene tu kat kg zara ngah gaduh taknak tidur dlm kelambu.
Then ada terskip dua tiga episod.
Asyik lupa cerita ni kat tv.
Duk berebut remote ngan en laki ku itu la.
Dia suka layan food channel.
Last2 aku pon terjebak sama tgk makanan best2. Dasar laki bini pencinta makanan la katakan.
Lagi lagi time tu tunjuk burger yg macam macam style...meleleh gua cakap lu.
Terus lupa nak tgk LYMA.

Baru ni pc aku kat office rosak.
So antar format.
So sementara waktu aku guna lattop.
Pc aku xde speaker.
Tp lattop kan ada.
Time lunch aku sanggup tak kuar sb nak layan cerita tu.
Tapi aku tak tengok pon dari first episode tapi aku tengok episode yang aku terlepas sehari sebelum tu je.
Kalau tak silap time tu episode 20 kot.
Ala time si zara ngan am dah duk umah yg giler punya best.
Cantekkkk angattttt!!!!!.
Nak jugekkkkk!!!
Tunggu lakiku kaya. Insyaallah.

Tapi yg aku tak suka bila tgk citer ni kompom aku dengar ulasan dari orang tu.
Lakiku ini bukan layan cerita cerita melayu ni.
Yang dia tau citer pasal ikan, mancing, bola epl game arsenal, then food channel.
Kalau hiburan or drama dia layan ncis, leverage,  ngan the voice.
Opps!  Tertinggal satu lg citer slugtera. Kartun kat channel 617.

Back to LYMA.
kan si Zara tu duk suh am kawen kan.
Tapi am tu cam xnak.
Laki aku dah menyampah ni.
Bebel bebel dia.
Apa la pompuan ni. Laki tu nak dgr kau cakap NO je pon.
Itu pon bengap jugak.
Lepas tu dia sendiri jawab.
Dah nama cerita kan?
Kalau tak, bukan drama melayu.
Tau pon kau. Yang duk jd 2nd script writer tu dah kenapa.
Tapi yang tak tahan lepas tu tanya aku.
Kalau abg nak kawen dua ayg bagi tak.
Aku dah gelak gelak.
Aku tanya dia. Nak lempang ke nak parang.
Yg ngokngek gi tanya kak iqah.
Kak iqah nak mama baru.
Kak iqah kan sayang mama.
So dia akan jawab taknak.
Siap buat gaya tangan no no no.

Tapi disebabkan harini dah last episode,  aku memang tak leh terlepas.
Kalau tak frust sebab tak leh nak join org meroyan dalam fb.
Dulu cerita apa ntah semua duk buat status kat fb.
Sampai jd trending kat twitter semua.
So kita tgk Love you mr arrogant ni berjaya tak jd trending.
So korang yang macam aku suka layan perasaan sambil sengih sengih lepas tu nangis depan tv jangan terlepas tgk citer LYMA di tv3 jam 7mlm.
Kita tgk apa yg jadi kat si Zara tu ye walaupun aku rasa semua dah tau ending nya macamana.
Sebab mesti ramai dah baca novel tu dulu kan?
Tapi aku tak tahu sebab tak baca lagi novelnya.
So aku jd lebih suprise and excited.
Selamat menonton semua.

No comments: