Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, May 14, 2013

Gumuks Kah?

Harini nak story citer yang macam lawak tapi lawak yang membengangkan.
Kan ahad lepas aku gi midvalley.
Ada la booth apantah yg program education untuk anak-anak tu.
Gro apantah. malas nak gugel.
Ada la sorang stuff kat booth tu approach aku tanya anak umur berapa.
time tu aku tolak stroller afiq.
then dak tu boleh tanya aku. "akak pregnant ke sekarang?"
aku dalam hati. "What? do i look like a preggy women?"
then dia tengok afiq amsyar dalam stroller.
then mintak maaf tak perasan ada baby dalam stroller.
Ingat stroller tu for kak iqah.

Bila dah blah jauh sikit dari booth tu, laki aku dah gelak besar.
Puas hati dia kutuk aku.
Hampeh tau.
tersentap hati i.
Tapi nak gelak jugak la.
Gumuks sangat ke i sampai dak tu kata aku pregnant.
Terus balik umah cari penimbang.
Kui3.
Kalau aku kena anorexia nervosa salahkan budak tu ye.
Tapi now aku tak kuasa nak diet.
sebab klu berat aku turun lagi, aku macam takleh nak carry badan aku.
Badan aku ni jenis melebar ke tepi.
Kalau kurus sangat memang nampak sekeping je dari tepi.
rasa macam dah ok ngan berat and badan skang.
Tapi bila dah tu tegur camtu, rasa macam down plak.
kihkihkih.
tengok la aku nak diet ke tak.
skang ngan bf afiq amsyar.
lepas pam susu or df mesti rasa dahaga and lapar.
but so far aku xleh la rasa nak mentekedarah sangat.
lagipon dah dekat bulan pose kan.
bulan pose nanti la baru diet.

ntah hape-hape je story hari ni.
ni kes orang sentap tak leh terima hakikat.
waaaa...
still lagi terpikir, Gumuks sangat ke i?

2 comments:

Mimie_Zatun said...

haha..
baju ko pakai kot nampak besar..
that's y die tegur ko preggy..
klu aku pn tension haha

Akma said...

yg aku lg tensen sb pareh bukan main sakan gelakkan aku.
hampeh betul lakiku itu.
dapat membahan aku cukup seronok dia.