Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Saturday, April 13, 2013

Sabtu Serabut


Stress je aku pagi ni. 
Pagi ni kerja. 
Sebab duit dalam purse ada 4hinggit je (harap purse je besar. duit yilek) so singgah la petronas Kota Kemuning nak withdraw duit kat atm. 
Style aku, bawak masuk card atm je. 
skali bukak purse tengok dua-dua card atm dah takde. 
Nasib dalam kereta. 
Bukan depan atm machine. 
Shock kejap sebab tak tahu bila card tu hilang. 
Last aku withdraw duit adalah dua hari lepas. 
Semalam ada buka purse amik cc tak perasan plak atm card ada ke tak. 
Tapi rasanya ada. 
sb kalau takde mesti aku dah perasan.  
Mungkin Kak Iqah main. 
Kebetulan mak ngan anak buah ada kat rumah, so mintak kak long carikan. 
Habis satu rumah geledah, tak jumpa. 
Dalam kereta pon dah cari pon x ada. 
Dah la en suami xde kat rumah skang, pergi trip mancing 3hari 4malam. 
Duit belanja dia bagi pon dalam bank. 
Memang terbaik la. 
Sebab risau emergency nak pakai duit, aku transferkan duit ke acc bank my BFF mama Na and lepas balik keje jumpa dia kat shah alam ntuk amik duit. 
Aku pon dah buat report card hilang in case bukan Kak Iqah yang main. 
Isnin ni ke CIMB n HLB la ambe buat card. 
Kena charge pon kena la. 
Janji duit dalam acc selamat. 
Terus takde mood nak buat keje. 
Dah la boss masuk pagi ni. 
walaupun takde mood kena buat-buat rajin jugak la. 

1 comment:

azzpinky said...

Huhuu...sabar2...jgn serabut2 Mama Ma...ada la hikmahnya tu...